maanantai 27. tammikuuta 2014

TEHTÄVÄ

OMA-ALOITTEISUUS
Oma-aloitteisuus tarkoitta, että jos huomaa jonkun asian mitä pitää tehdä aloittaa tekemään sitä ilman, että kukaan huomauttaa/käskee tehdä asian.
Koulussa olen mielestäni aika oma-aloitteinen, vaikka välillä en uskalla ruveta tekemään jotain etten tee väärin.

AMMATTIYLPEYS
Ammattiylpeys on sitä, että ollaan ylpeitä omasta ja muiden työstä ja halutaan tehdä asiakkaat tyytyväisiksi.
Olen ylpeä, jos saan työni valmiiksi ja onnistun tekemisessäni, olen myös ylpeä luokka-/työkavereitteni saavutuksista.

MOTIVAATIO
Motivaatio tarkoittaa halua saada jokin valmiiksi.
Minulla on motivaatiota opiskella, koska olen alalla jolla viihdyn ja josta pidän, motivaatiotani laskee jos muut vain istuskelevat yms. koska tunnen tekeväni työn yksinäni ja se on mielestäni epäreilua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti